ما همه ناييم  و از نيستان جداييم :

بياييد يكنفس و يكدل درناي جانمان بدميمم و از آن بانگ عشق برآوريم و از اين نواهاي يكصدا دفتري گردآوريم و آنرا در ني نامه بنگاريم  . . .

ثبت است بر جريده عالم دوام ما

بزودي وبلاگ ني نامه به وبلاگ گروهي تبديل مي شود . تا از اين طريق دوستان ني نواز و دوستداران ني و موسيقي سنتي بتوانند ديدگاهها ، نظرات و مطالب خود را جهت استفاده ديگران  بصورت يكجا در اين وبلاگ قرار دهند.

بنابراين دوستاني كه مايل به همكاري مي باشند از طريق نظرات ايميل و يا تماس تلفني (۰۹۱۷۸۷۴۳۱۲۹) با ما اعلام همكاري نمايند تا نام كاربري و كلمه عبور در اختيارشان قرار گيرد . بدينوسيله هر نفر جداگانه و با نام كاربري و كلمه عبور مخصوص به خودش مي توانند وارد وبلاگ شود و فقط خودش مي تواند به مطالبش دسترسي داشته باشد.